Den kritiske skolesekken
PÅMELDING PÅ EPOST TIL LINN KORNERUD, BERGEN KOMMUNE
linn.kornerud@bergen.kommune.no
Våren 2024 kan du bli med kunsthistorikar og kunstkritikar i Bergens Tidende Renate Rivedal på galleribesøk!
For kva går eigentleg arbeidet til ein kunstkritikar ut på? Klarer vi å finne ut kva kunstnaren eigentleg meiner? Eller er gjerne vår meining like riktig og viktig?
Elevane vert introdusert til kunst og kunstkritikk gjennom samtalar mellom kunstkritikar og elevane sjølve.
Utstillinga vi besøker denne våren:
KODE: «Histórias Indígenas/Urfolkshistorier» (26.04 - 25.08.2024)
Utstillinga presenterer ulike beretningar om urfolks oppleveingar frå Sør-Amerika, Nord-Amerika, Oseania og Norden, gjennom kunst og visuell kultur.
Utstillinga er kuratert av kunstnarar og forskarar som enten sjølv er medlem av ein urbefolkning eller har urfolkopphav.
Utstillinga består av rundt 285 verk skapt av meir enn 170 kunstnarar og dekker eit bredt spekter av medier, typologiar og tidsperiodar, fraåfør den europeiske koloniseringa og fram til i dag.
Les meir om utstillinga her: https://www.kodebergen.no/hva-skjer/utstillinger/urfolkshistorier
2 timer og 15 minutter
Se kalender
30
15 minutter
10 minutter
Klasserom eller lignende
1
Nei
Nei
Ja
OBS: PÅMELDING PÅ EPOST TIL LINN KORNERUD, BERGEN KOMMUNE:
linn.kornerud@bergen.kommune.no
Varighet: Forberedende møte 45 minutter + galleribesøk 1,5 timer
Sted: Kunstgalleri og besøk i klasserom
Maks publikumstall: 30
Antall utøvere: 1
Med en praktisk innføring i kunstkritikk er tanken at elevene skal kunne reflektere over kunstopplevelsen og samtale rundt denne. Kurset er lagt opp slik at elevene gjennomfører et møte med kritikeren på skolen før de besøker galleriet, og et oppsummerende møte i etterkant av besøket. Elevene vil også få et innblikk i kritikeryrket og arbeidshverdagen til en kunstkritiker.
Den kritiske skolesekken» er en del av Bergen kommunes satsing på kunst- og kulturkritikk. Gjennom prosjektet skal ungdom gis et større eierskap til både offentlig ytringskultur og sine egne kunstopplevelser, samtidig som de utvikler et språk for å reflektere rundt det de har sett eller opplevd. Satsingen er i tråd med endringene i de nye læreplanene for grunnskolen (LK20), som vektlegger at skolen skal bidra til at elevene blir nysgjerrige, stiller spørsmål og utvikler kritisk tenking
og evne til refleksjon.
Bergen kommune
Den kritiske skolesekken i Bergen kommune
Renate Rivedal
Renate Rivedal driv sitt eige foretak www.kunstforedrag.no, der ho er kunstformidlar, i tillegg til jobben som kunstkritikar i Bergens Tidende. Rivedal har ein master i kunsthistorie frå UiB og erfaring som formidlar ved ulike kunstinstitusjonar som KODE, Lepramuseet - Bymuseet i Bergen, Bergen Assembly, Den kulturelle skolesekken og Bergen Offentlige Bibliotek.
Linn Kornerud, tlf: +47 40 81 89 62, e-post: linn.kornerud@bergen.kommune.no
Linn Kornerud, tlf: +47 40 81 89 62, e-post: linn.kornerud@bergen.kommune.no